Společnost Husqvarna získala ocenění Czech Superbrands Award

Společnost Husqvarna získala prestižní ocenění Czech Superbrands Award 2014, které uděluje jeden z neuznávanějších programů nezávislého hodnocení obchodních značek. Cenu pro uznání za svou výjimečnou pozici na českém trhu obdržela hned ve dvou kategoriích.
Husqvarna Česko získala ocenění v kategoriích Czech Superbrands 2014 a Czech Business Superbrands 2014. Tato ocenění jsou důkazem kvality a spolehlivosti značky, která si za 325 let působení na světovém trhu vybudovala silnou pozici lídra v oblasti zahradní a lesní techniky. Cena Superbrands v daném regionu oceňuje firmy na základě preference zákazníků a názoru nezávislé poroty Brand Council. Firmy nemohou o nominaci žádat, jednotlivé společnosti jsou nominovány na základě obchodních výsledků. Tím je zaručeno, že titul Superbrands získají pouze ty značky, které mají nejlepší pověst v daném odvětví. „Získaných ocenění si velmi vážíme. Pro společnost Husqvarna jsou důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o naší značce, ke které si spotřebitelé vybudovali důvěru“, komentuje ocenění ředitelka Husqvarna Česko Mgr. Eva Kováčiková.

O českých vítězích pro rok 2014 rozhodovala odborná porota Brand Council, která byla složena ze 14 nezávislých odborníků programu Czech Superbrands a z českých spotřebitelů. Odborná komise má při udělování ocenění klíčovou roli, jsou do ní proto vybírání pouze přední a vysoce uznávaní experti z oblasti byznysu, marketingu, médií a komunikace. Ti hodnotí každou navrženou firmu podle předem daných kritérií – akceptace inovace, budování značky, všeobecná známost značky či prestiž.

Společnost Husqvarna 

Husqvarna je vedoucí světovou autoritou ve výrobě řetězových pil, sekaček a nesených benzínových ručních nářadí, jako jsou křovinořezy a vyžínače. Husqvarna je také jedním z vedoucích podniků v řezací technice a diamantovém nářadí pro stavebnictví a průmyslu kamene.
Více na www.husqvarna.cz

Superbrands

Mezinárodní program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii. V České republice byl program poprvé představen v letech 2005 – 2007. Odborníci z marketingu a komunikace si stanovili dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Od té doby si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech.
Více na www.czechsuperbrands.com

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení